عجله نکن...


رویای بارانی من

 

 

اگه یکی دستتـــو گرفتو دلت لرزید…

زیاد عجله نکن…

یه روز با دلـــت کاری میکنه کهدستات بلرزه…



نظرات شما عزیزان:

زینال
ساعت14:08---11 مهر 1391
سلام.
وبلاگ کاملا دخترونه و عاشقونه و قشنگی دارید.
لطفا به سایت منم بیایید و امتیاز دهید.
ممنون میشم.
منتظرتون هستم ...


محمد علی
ساعت20:11---31 شهريور 1391
شقایق خانم سلام.
وبلاگ جالبی دارید، فقط آدم وقتی میاد تو وبلاگتان یک جورایی دلش میگیره، همه جا مشکی، تاریک......................

نمی دانم درست فکر می کنم یا نه: به نظر من شما یک دختر تنها هستید که زیاد سختی کشیدید البته تمام این حرف ها رو بر اساس تصاویری که دیدم می گویم و همش حدس هست

از این حرف ها که بگذریم می خواستم از شما دعوت کنم تا به وبلاگ من هم بیایید و نظرتان را درباره ی وبلاگ بگویید. نقاط ضعف و قوت وبلاگ را برایم بنویسید.
(شما را لینک کردم)
منتظرتان هستم با تشکر - محمد علی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:,ساعت21:36توسط شقایق | |